Yasemin35vtnsvr 2.ayımızda 3tane aşı olduk koldan yapılan verem aşısının kızarıklığı 2gün kaldı sonra aşı yeri kayboldu okuduğuma göre kızarması falan gerekiyormuş kabuk bağlıyormuş bilgisi olan var mı???
Serene Yasemin35vtnsvr kızarma ve kabuk bağlama 4.-5. Aydan sonra oluyor.şimdi iz vs olmaması normal.2-3 ay sonra kendini belli etmeye başlayacak.
AtaTrkmn Yasemin35vtnsvr merhaba sorunuzla ilgili bi bilgim yok bizde haftaya olucaz o aşıyı ama korkuyorum çok ağladı mı bebeğiniz😞 Ateş falanda yaptığı söyleniyor😞
ElmaliTurtamm Yasemin35vtnsvr bende çok endişelenmiştim tutmadı diye ama 3. Ayın sonlarına doğru belli oldu bizde
17062019 Yasemin35vtnsvr 2. Ay asisi olarak rota yaptırdınız mi? Biz 2. Ay asilari ile birlikte rotayi da yaptirdik doktorumuz onerdi.agizdan damla seklinde. Yani 4 asi olmis olduk
Gokceninannesiiyim AtaTrkmn merak etme çok acımıyor ayrıca ateş de yapmıyor. Verem aşısı. Ama hepatitler yapabilir. Hepatitler daha çok acıtıyor. Her iki bacaktan yapıyorlar ikinci yaptığı baya yakıyor. Aşıdan sonra bacağına dokundugumda bebeğim ağlıyordu çünkü.
Yasemin35vtnsvr AtaTrkmn benim kızım çok ağladı😳 huzursuzluk yaptı bir süre sonra da ateş yaptı her ihtimale karşı ateş ölçer bulundurun birde calpol sık sık komtrol edin ateş durumunu bizde 2güm sürdü
Yasemin35vtnsvr AtaTrkmn AtaTrkmn endişelenme sakin ol canım bende tektim o gün sen sık sık ateşini kontrol et
17062019 Yasemin35vtnsvr demek her doktor farkli oneriyor canim bizimki de 2.ay aşılarıyla birlikte olsun daha iyi etki eder dedi yaptirdik ama suphem gecmedi halen.birbirinin etkisini götürdü mu diye
Larinaz Yasemin35vtnsvr benim bebegim 5 aylık daha yeni kabuk baglayıp iltihap akıtıyor bgn dr a gittik normal dedi.gec etki göstermeliymiş zatrn