melekunal Kızlar merhaba ben beneğim doğdugundan beri baby turco kullanıyordum fakat yaz ayların elbisesinden bile çiş kokmaya başladı ve değiştirdim. 2-3 aydır molfix pure soft kullanıyorum ama daha iki saatte olmadan bezin kenarlarından çişi çıkıyor son bir haftadır bu şekilde 🥴 siz hangi markaları kullanıyorsunuz bir yere gitmeye korkar oldum artık lütfen yardım🙏🏻
Bebegimveben22 melekunal sleepy bio natural kullandım, bebeğim 3 aylıkken bezi 6 8 saat kadar kaldı doldu doldu… Asla ne taşma var ne sızdırma, en iyi emici bez bence, sık sık değiştirdiğim için şu anda baby turco külot bez kullanıyorum memnunum
salakmisincemilee melekunal bütün markaları denemiş biri olarak tek memnun kaldığım goon külot bez muhteşem bişey yumuşacık asla taşma iz vs yapmadı o kadar memnunum ki sonunda aradığımı buldum
Gizmomel Prima premium care ve babay turco. Gün içerisinde evde babay turco kullanıyorum. Geceleri ve gezmeye gideceksem prima kullanıyorum. Tek başına çok pahalı oluyor prima ama böyle olunca daha hesaplı oluyor.
livanurvealpinannesi61 salakmisincemilee bende primaya kadar hepsini kullandım en iyisi evy baby kızım aşırı su içen Bi bebekti hiç sızdırma yapmazdı. Tek memnun kaldığım bez evy baby aşırı iyi.
Kplnnn Prima aktif bebek👍 Oğlum 3 kere kaka yapar gün içinde su kefir vs birçok sıvı tüketir gece de hiç değiştirmem. Sadece küçük geldiğini anlıyorum sızınca oğlum beziyle de çok uynuyor o zaman üst numaraya geçiyorum hemen geçiyor. Lasitklerinden küçük geldiğini anlamanız imkansız hiç sıkmıyor💕
barlassmoom melekunal prima kesinlikle premium care ve aktif bebek kullanıyorum ama premium care den memnun değilim çocuğun çişi inanılmaz kokuyor 🤷🏼♀️ Ama aktif bebek gerçekten bir numara