Maviim Ya tam dikiş yerimin hemen üstü acayip tatlı tatlı kaşınıyor kaşıyorum ama orası uyuşuk kaşıntı da geçmiyo o yüzfen sanki içten kaşınıyo ya çok berbat bi his yaşayan varmı :) 🙈