lütfen tecrübeli bilgili anneler yardım edin bebeğim 17 aylık bu saat oldu ateşi bi düşüp bi çıkıyor ne yapsak bilemedik 2 kere yıkadık calpol verdik ara ara ellerini ayaklarını yüzünü yıkadım ama yinede ateşi yüksek 38.5 38.8 koltuk altından başından ölçüyorum öyle çıkıyor daha fazla ne yapmalıyım başına ılık nemli bez koyuyorum. Doktora gitsek naparlar? Diş diye düşünüyoruz ama bilmiyorum bugün iki kere kustu yemek yedirirken kakası bir cıvık bir katı üzülüyorum elimden birşey gelmiyor sanki