asbek Kesinlikle lansinoh öneririm çok memnunuz oğlum 4 aylık oldu yaklaşık 3 aydır da biberonla mama takviyesi yapıyorum ve meme reddi yaşamadık. Her bebek aynı değil gerçi de biz de böyle oldu başka markada var onla verdiğim zaman ağlıyor lansinoh verince içiyor.