Kızım 16 aylık ve 3-4 gündür zar zor uyuyor, normalde yatağına koyduğum an bir iki bağırır gibi yapıp hemen uyuyan kızım, bir kaç gündür Uyumada zorlanıyor…deli gibi uykusu var,ama uyuyamıyor..diş vs problemide yok.. dolunay etkisine bağlıyorum..var mı sizin bebilerdede bu etki yada sıkıntı? sinirlilik, agresiflik,Uykuya direnme vs …?