Bdskran Merhaba ablam tüp bebek yaptırmaya karar verdi ve tüp bebek asamalarindalar şuan yaptırıp hamile kalan var mı acaba
Merveaksu53 Bdskran bende tüp bebek yaptım ilk deneme ve 11yumurta ve tek embrıyo oldu sadece rabbim ol diğince oluyor ıns ablanıZında olur rabbim kolaylık versin
sebmc47 Bdskran benim oğlum tüp bebek ikiz gebelikti ama oğlum dünyaya geldi sadece çok şükür aldım kucagıma darısı isteyen herkese
Yusufum0633 Benim bebeğim tüp bebek ve ilk denemede oldu inşallah ablanızada nasip eder rabbim 🤲🏻🤲🏻☺️
Bdskran Yusufum0633 inşallah canım ablamin tüp bebekten önce bı ameliyat olması gerekiyor Rabbim yüzünü guldurur inşallah💜
Tugce1634 Benim kizim da tüp bebek,3 yasinda oldu şükür 🙏 sorun esimdeydi,2.denememde nasip oldu.ilki gereksiz prosedürlerle vakit kaybettirmeydi,ikinci tedavimde 15 günde hersey oldu bitti.
Mucize47 Bende tüp bebekle hamile kaldım bizimde eşimden kaynaklıydı eşim azospermdi yani hiç spermi yoktu mikrotese denilen bir ameliyat oldu ve sperm bulundu. İlk denemede hamile kaldım kızım şuan 18 aylık çok şükür ❤️ Rabbim ablanıza da nasip etsin en yakın zamanda .
Madampollyanna Benim oğlumda tup bebek:) doktor bana anne olma olasılığın %20 demisti. Rabbım ol desin yeterki … Allah bu yolda emek verenlerin yardimcisi olsun, kimsenin kucağını boş birakmasin🙏