Hilal22 tercih meselesi ama ben çok pişman oldum storları çıkartmaya balkondan başladım ☹️Balkonu komple tül perde yaptım bıktım lekesine mi temizlenmesine mi oğlum hep elledi lekeden yorulduk bir de çalışıyorum tülde çok leke belli etmedi uygun seçtim balkona gidebilecek türden en azından makineye atıyorum yıkıyorum diğer türlü stor temizliği bana göre zor