KaranAtabey Canlar önerisi olan var mı benim bebeğim çok iştahsız denediklerimide hiç yemedi bebişkerinizin en sevdiği hangisi??
57600 KaranAtabey bebeğiniz kaç aylık ? Benm kızımda 17 aylık iştahsızdı karadut özü şurubunu araştırdım iştah açtığını kilo aldırdığını öğrendim aldım kullandım şuan maşallah herseyden yiyor hafif kiloda aldı . Ama sizin bebeğinizin ayı da önemli her aya verilirmi bilemem
Irmakprensesinannesi KaranAtabey kaşık maması hiç kullanmadım istahsiz olduğu dönemde bile vermedim yemiyorsa bıraktım yemesin illa yicek acıkınca dedim gerçekten işe yaradı 13 ay 7 gunluguz iyidir yemek yemesi tabi donm donm reddedigi oluyor disten dolayı gnlde kaşık mamalarna doktorumuz çok zararlı dedi ztn
KaranAtabey 57600 18 aylık olduk bugün. Daha önce doktorumuz bi kaç şurup önerdi iştah açmak için ama tadları çok kötüydü portakal suyuna katıp içirdim bi süre sonra portakal suyunuda içmez oldu artık. İçerken zorlandı mı sizin bebişiniz?
MinnakvLiva Bebelac gold ballı olanı deneyin kızım çok seviyor Ben genelde ek gıdaya geçtiğinden beri hipp 5 tahıl kullanıyorum pekmez ile tatlandırıyorum ama bebelac goldun tadı güzel bu saman gibi sade olarak yemez
KaranAtabey Valla benimde yedirmek için denemediğim şey kalmafı açta bıraktan ısrarda etsem yemiyo hiç bi çare bulamadım istiyoki aptamil içiyim sürekli o kadar.
KaranAtabey Valla benimde yedirmek için denemediğim şey kalmafı açta bıraktan ısrarda etsem yemiyo hiç bi çare bulamadım istiyoki aptamil içiyim sürekli o kadar.
57600 Prensesimmmasele bilemem 9 aylık bebek için doktora sormadan kullanmamak gerekir bence . Link yok ben aktardan aldım.