Yusufunannesii Aslında normal. Ben ilk zamanlar çok çok uğraşıyordum uyandırmak için. İlk zamanlar hastahanedeki hemşireler bile geliyordu zor uyandırıyordu. Yok burnunu sık topuğunu sık altını değiştir falan hiçbir şekilde olmuyordu. Ama çok az da olsa kendine getir. Emzirmeye çalış. Çünkü aç kaldıkça şekeri de düşüyor bu Sefer daha da zorlaşıyor. Zaman geçtikçe daha kolay oluyor ☺️