giss Bebekler icin ilk adım ayakkabısı ne önerirsiniz daha yeni yuruycek kızım vicco marka mı önerirsiniz kac numara almalıyım 12 aylık
Meryemazra18 giss yaz döneminde vicco kullandık ilk adım olarak cırt cırtları çok sağla. değildi sürekli çıkıyordu ya da benim bebe çok hareketli sürekli çıkartmaya çalışıyor oda olabilir onun disinda ayağında bir iz yara yapmadı hiç
Meryemazra18 giss internette yaziyor ayağını bir kâğıda koyup ölçün kac cm se ona gore alın ama genelde 12 aylık bir brbekse 20 numara olur
yagmurkacagi Ben de surda durayım aynı soru bende de var. Üstelik yaz da bitiyor şimdi nasi bı şey almalıyız acaba
liyamira Vicco kullandım memnunm 8 kilo kızım 19 numara tam oluyordu herhangi bir avm de deneyin bir ayakkabı ona göre numarası belli olr biz öyle yapmıştık kışında ne alırım hiç fikrim yok şuan
Tugbad giss vicco aldım ben cNm 20 numara ama ayağın olcunu alıyosun ona gore sipariş verıyosun trendyolda acıklamasında war