Kizannesi92 Benim kızım gibi doğduğundan beri hasta bir bebej daha. Var mı bilemiyorum on aylık bronşit astım faranjit enfeksiyon her gün hasta her gün şimdi de enfeksiyon ciğerlerine inmiş gene antibiyotik kullandığı halde sizde durumlar nasıl acaba
MelisaGoktugMommy Kizannesi92 oglum dogdu covid oldu iki ay sonra bobreginde sikinti cikti ust uste agir enfeksiyonlar gecirdi :/
Zeliha27mira Kizannesi92 bağışıklığı düşük demek ki güçlendirecek besin takviyesi vs kullanıyormusunuz emziriyorsanız sabah akşam 1 tane sarımsak yutun bebeğiniz yerse sarımsaklı yoğurt yedirin çorbalarına ilikli kemik suyu soğan sarımsak mutlaka koyun kelle paça çorbası içirin.
Kizannesi92 MelisaGoktugMommy geçmiş olsun kızımda kan iseyerek doğdu enfeksiyondan on iki gün yattıiki ay önce bizde covid geçirdik on aylık yirmi kere antibiyotik bitmiştir nerdeyse
Kizannesi92 Zeliha27mira alerjik bebek sebze harici herşey yasaktı beş gün önce daha diyet açmaya geçtik şimdi daha da hasta oldu büyük ihtimal diyeti kapatacağız geri ve mama kullanıyor bağışıklığı içinde takviye kullanamıyoruz herşeye tepki veriyor nerdeyse hava makinesi olmadan nefes alamaz halde