46 günlük bebeğim hiç dışarı çıkamadık o doğduğundan beri ilk zamanlar hadi normal ama 1aylık aşıya bile korkuyla gittik eşimle. sürekli emmek istiyor memesiz yapamıyoruz malesef emzik tutmaktan nefret ediyor. Hiç bişi ile kanmıyor. Dışarı çıkmak hava almak parkta oturmak bile iyi gelcek belki bana ama o kadar korkuyorum ki onunla dışarı çıkmaya anlatamam. Yapışık ikiz gibiyiz haliyle sürekli emmekten kucakta benden gram ayrılmıyor çok nadir. Sşz neler yaptınız nasıl çıkabilcez bilmem evde sütyensizim zaten hemen her ağladığında memede ama dışarıda pek normal olmaz utanmam sıkılmam emziririm ama bizim emme öyle 3 5 dakika emeyim sakinleyim olayı yok maalesef 😒😒 çok sıkıldım evde dört duvr arasında