Hanımlar bebeğim 11 aylık kuyruk sokumunda poposunun üst tarafında beline doğru yayılan bir morluk var doğduğundan beri var hala geçmedi normal mi sizce bu yaşayan varmı? kafama takıldı da. Bugun gördüm de bir yerde o morluk olan çocuklarda omurilik sıvısının dolaşımını tam sağlanamamasından kaynaklı olduğu ve öyle olan çocuklar sırt üstü uyuyamazmış uyanırlarmış hemen. Doğru mu sizce bilgisi olan varmı