badebirce evet bebegim 2 buçuk aylıkken bizimde kaka tahlilimiz böyle çıkmıştı şimdi 1 buçuk yaşında bizim 6 aylıkken düzeldi kaka sorunumuz vardı sümüklu ve cok cıvık yapiyordu bu arada sütte ki şekeri ogutemiyor yani reduktan madde öyle demek . Laktoz intoleransi yazarsanız anlarsınız