Merhaba anneler tüm gelişimleri normal 15 aylık hala yürümüyor koltuk tutarak yürüyor ama benim korktuğum durum yürümemesi değil sadece kızımla oyun oynarken çok heycanlanıyor ellerini baya hızlı çırpıyor sadece oyun ve güldürürken öyle kendini sıkması heyecanlanması normal mi sizce