Selindoruk rica ederim canim.onlar 10 dakikada bir geliyor belediye otobusu gibi cok uzun beklemiyorsun.iboosman caddesinden geciyor.eyupcan kebap var duygu cafeye yakin ordan da geciyor ikisinden biri.sorarsan tarif ederler eyupcan kebabi.sirayla evren sitesi mavi bulvar diye gidiyor.yani yol uzun surse bile emin ol belediye otobusu kadar beklemiyorsun