ecosummm Kızım 3 yaşında en son 5 ay önce tüm değerlerine bakılmıştı normaldi siz ne kadarda bir götürüyorsunuz acaba ne zaman götürmeliyim sizce
BuzluKahve ecosummm 2 yaştan sonra yılda bir götürdüm hep. (11 yaşında kızım) Rutin kan tahlili ve fiziki muayene oluyor.
BuzluKahve ecosummm Evet genel kan tahlili. Vitamin, mineral, demir, demir bağlama gibi şeylere bakılıyor. Boy kilo, gelişim takibi yapılıyor.