Serrraaa lütfen mama vermek durumunda kalırsan üzülme, bunu dert etme. Bu başlığı görünce dayanamadım okuyunca da yorum yazmak istedim. 40 gün her öğününde doya doya emzirdim, sonra bebeğim doymamaya başladı, mama vermemek için çok direndim ama şu an 2,5 aylık. Günün 1 bilemedin 2 öğününü anne sütü ile geçirebiliyoruz gerisi mama. Önemli olan doyması ve gelişimi. Bunu kabul ettiğimde her şey yoluna girdi, kabul edene kadar hem bebeğimi hem de kendimi ağlama krizlerine soktum.
Onun dışında sütünün çoğalması için bira mayası ve b12 vitamin içeren bir vitamin var bilmiyorum marka söylenebiliyor mu! O bana baya iyi geldi. Şu an ne çıkarsa veriyorum ben, iki damla ise iki damla. Pes etme ama takviye etmen gerekecek durumlardan da gocunma sakın. İyi ki çaresi var iyi ki mamalar var da verebiliyoruz.