2prenses Kızlar 2 gündür bebeğimin altını değiştirirken vajinasında akıntı görüyorum yemyeşil. 2 aylık olacak kızım bu normal bişey mi ? Başına gelen varmı ?
Gorursensoyle 2prenses Benim kızım da yeni doğduğunda 40 çıkana kadar geldi ama sarıydı canım 2 aylıkken geldi mi hatırlamıyorum
asel_asya61 2prenses benim kızımın vajinasından bir gün bıyunca kanlı akıntı geldi. Adet olur gibi. Doktora götürdük normal bir durummuş. Anneden hormon geçermiş kız bebeğe. Bir gün sonra geçti zaten
seydaac 2prenses sebebini bilmiyorum ama bence bir doktora yada sağlık ocağına git, idrar tahlili yaptır canım idrar yolu enfeksiyonu olabiliyor özellikle kız bebeklerde. Benim kızım 3.günlükken olmuştu başka belirtiler vardı ama tedavi gördü 15 gün.
Duruonur 2prenses aptamil conformil gaz kabızlığı olan bebekler için doktor önermişti.kullanıyorum faydasını gördüm
FtmElf Gorursensoyle çok sancısı olduğun da 5 damla normal zamanlar da üç damla veriyorum ben canım eczacı öyle söylemişti
Gorursensoyle 2prenses hayır gitmedim çünkü kız çocuklarında oluyormuş araştırmıştım onların da rahim vajina vs oluşumu olduğu için.. Hatta memişlerden süt de gelirmiş bazı bebeklerde
DenizRuya 2prenses Canım büyüklerde olduğu zaman idrar yolu enfeksiyonu diyolar belki prenseste olmuştur benim kızımda idrar yolu enfeksiyonu oldu çünkü bizde akıntı olmamıştı başka belirtiler vardı bebeklerde oluyomuş enfeksiyon bi doktora göstersen keşke yada sağlık ocağına gitsen
asel_asya61 2prenses 1 haftalık bile değildi. Göğüsleri de şiş kızımın. İçinde süt varmış gibi. Ama normalmiş hepsi