10 ay 8 günlük oğlumu yarın aylık rutin muayeneye götüreceğim. Doğduğundan beri her ay gidiyoruz, doktordan memnunum ancak biraz ters biri, pek soru soramıyorum ya da ben çekingen kalıyorum bilmiyorum.
Bebeğim tutunup kalkıyor emekliyor, sıralamaya çalışıyor, göz kontağımız iyi, seslenince dönüp bakıyor, kıskaç hareketini yapabiliyor, başka bir odadan seslensek bile geliyor, bizleri tanıyor, yabancılaması var. Aslında genel durum çok iyi ben biraz pimpirikliyim. Alkış baybay gel gel halen yok, sizce bunu sormalı mıyım, terslemesini de istemiyorum ama bunu o kadar çok sorun ediyorum ki 😔