Seherbgs Şöyle biraz karışık bi durum ama umarım açıklayabilirim size, yurtdışından gelen cihazı 120 gün kayıt ettirmeden kullanma hakkınız var, kaydetmek isterseniz e devlet üzerinden yapılabiliyor, şuanki tutarı bilmiyorum ocakta 2770 ₺ gibi bi rakama kaydettirdim, cihazı sizin adınıza olan bir hatla kullanacaksanız sizin getirmeniz gerekiyor çünkü e devlet sisteminde yurda giriş çıkış tarihleri kayıtlı ve ımeı kayıt sırasında bu tarihi istiyorlar eğer bir başkası getirdiyse kendinize ait hatla kullanamazsınız sadece getiren kişinin üzerine kayıtlı hatla kullanılabilir, bu durum eskiden böyle değildi ben çevremdekilere çok cihaz getirdim bunu sınırlayabilmek adına devlet yeni şartlar getirdi internet üzerindende bu bilgilere ulaşabilirsiniz, birde şöyle bir şey var ben yaptırmadım ama duydum , bağzı telefoncular kaçak yolla ımeı açıyorlar mesela 3 aylık, 6 aylık gibi 200-300 liralara tabi ne kadar güvenilirdir ve sıkıntı yaratırmı bunları araştıemak lazım