Meneksehatat Selam güzel anneler 💁 6 aylık bebegim saat başı uyanıyor emmek istiyor doktor aç kalıyordur mama yada ek gida ver dedi ama sizden fikir almak istedim şöyle 3-4 saat tok tutmasi icin verdiğiniz yiyecek varmi yatırmadan neler yediriyorsunuz😮💨
Mavis34 Meneksehatat yatmadan yarim saat önce bebek irmigi yulaf ezmesi kaynatıp içinede meyve ekleyerek veriyorum ben onu yiyip yatınca biraz daha az uyanıyor
Prenseslerimm_3 Meneksehatat bende pirinç unu muhallebi pişiriyorum içine bir tane ev yapımı bisküvi muz şeftali armut rendeleyip yediriyorum ona rağmen saat başı bazen yarım saate bir uyanıyor bence şaştım kaldım artık ne yapacağıma
Meneksehatat Yagmur0507 bu gidişle ona basvurcam hep evde kendim yapma taraftariyim sma hic biseyi begenip de yemio
Bircaykoyicelim Meneksehatat Kuzum saat başı açlıktan uyanmaz ki bebek. Akşam kaçta emiyor en son uyumuna kaçta yatırıyorsun akşam?
Meneksehatat Bircaykoyicelim aglamaya basliyo ama uyuyo gözlerini acmiyo kucagima aliyorm heo emerse iyi. Yerine bırakmıyorum 40 dk en fazla yine agliyo
Bircaykoyicelim Meneksehatat uyumadan önce güzelce karnını doyurursan uyanmaz. 40 dk bı acikmasi imkansız. Sen her uyandığında şimdiye kadar hep emzirdiysen alışkanlık o. Benim kızım 6 aylıktı gece beslenmesini bıraktık.
minikmucizem9 Meneksehatat bebeğimle kendimi gördüm resmen seni çok iyi anlıyorum diş falan mı çıkacak acaba benimki ondan agliyor emerek rahatlıyor
Meneksehatat Bircaykoyicelim çok yoruluyorum enerjim kalmiyo uykusuzlukdan strese giriyorum uyku arasında farkında olmadan oflayip pufluyorum bebeğime söyleniyorm sabah cok pişman oluyorum ama gercekten zorlanıyorum
Sibel3455 Bircaykoyicelim bencede alışkanlık benim bebeğimde 6 aylık oldu, 10da emer uykuya geçer, sabah bazen 5 bazen 6 kalkar emer geri uyur, Allah yardımcısı olsun saat başı zor ya
hum55x Meneksehatat kaşık mamalarına geçebilirsiniz ya da siz yapabilirisniz nette çok tarif var zaten çok işe yarıyor
57600 Meneksehatat saat başı emip aç kalmaz ki. Bence onda emerken uyuma alıskanlık olmustur sen yatırıp bıraktıktan sonra memede olmadığını anlayınca uyanıyordur yani alıskanlıktan açlıktan değil
Bircaykoyicelim Meneksehatat gece beslenmesini bırakın. Her gün böyle uykusuz yorgun kaaktansa bı kaç gün uykusuz kalın düzelir. Kesinlikle açlık değil bu alışkanlık.