Evet anlatın bakalım yeni güncellemeler neler 😊
Benim kızım 9ay 13 günlük
artık etrafındaki insanları net bi şekilde tanıyor yabancı biriyse gitmek istemiyor.
Alkış, baybay, parmak şıklatma, oynama yapıyor.
İşine gelince canı istetse anne, baba, dede, anneanne, gel gel, diyor.
Aaaa aaa yap deyince aynı şeyi diyor
Neeeeeğğğ deyince oda diyor 😊
5dk durmuyor koltukta tay tay ve evin heryerini geziyor.
Biz bişey yerken kesinlikle tadına bakması lazım (sağlıklı ise) yoksa onu bize yedirmiyor.