Alissam Kızlar bebeğim 7 ay 25 günlük ama bu aralar sürekli kabız oluyor iyileşiyor 1 hafta sonra tekrar kabız oluyor anlamadım neden diş çıkarma döneminde bu durumu yaşayan var mı ?