Edagg açıkçası direk hipp önerecektim ama zaten onu kullanmışsınız, diğer mamaları hiç kullanmadım aptamil hiç önermem ama o çok fazla gaz yapıyor diye duydum ve bize de gaz yapmıştı. Sma çok övüyorlar, onunda bir farklı çeşidi varmış sanırım gaza iyi geliyormuş onu bir araştırın isterseniz