Oznuryunus
İdrarından gelmiştir o ve kalıntı kaldıysa çamaşırına bulaştırmıştır. Eğer tuvalet kağıdı kullanıyorsa temizliyorsa tuvaletten sonra o zaman idrardan olmayabilir tabi ama bana böbrek sancısı taş,kum,idrar yolu gibi geliyor. Ki kesin öyledir. Ben çocukluğumdan beri taş düşürdüğümden biliyorum.söyleyin idrarını yaparken baksın muhtemelen idrarı da kırmızımsıdır.