CansuMF Arkadaşlar bebeğe at kestanesi kremi surulur mu. 5 aylik bebegim hasta burnu tıkalı gribal enf. Sürelim diye tutturdular cok iyi geliyormuş sürdükten sonra çocuk sürekli ter atıyor canim cok sıkkın bir sey olur mu
OptimusPrime CansuMF Hayır sürülmez saçmalamayın çok zararlı onların derisinden hemen emiliyor yakar lütfen niye böyle şeyler yapıyorsunuz ya çocuğu götürün lütfen acile
isimsiz___ CansuMF bazı insanların cildi hassas ve yakıyor sakın sürmeyin. Eczanede yaka damlası var bebeklerin burnunu açmak için. Uyurken yakasına 1 2 damla dök rahatlıyor
Bircaykoyicelim CansuMF Sakınn! Izin vermeyin. Bebekler de kullanılmaz. Doktora gidin bebeğiniz için o gereken ilacı verir.
CansuMF ElinaJoliee ya delircem cok biliyorlar bizi cahil yerine koyuyorlar birde offf bin defa dedim
Busrazeyn CansuMF bence surulmemeli bizim evdede var ben agriyan yerime suruyorum arada vicks gibi yakiyor yaktikca terletebilir yani benimde 5 aylik ben surmem acikcasi Benim bebegimde grip olmustu surekli serum fizyolojik ile temizledim burnue tikanmasin diye Onun disanda bebeklere ozel vicks kremler var onlari surmek daha mantıklı.
Meovvmeovv CansuMF ya sabır ya selamet canım o beni yakıyor ya minicik bedene napsın temiz bi pamukla sil yavruyu o ısrar edenlerin de gözlerinin altına sür size de iyi gelsin alın de de yansın gözleri ya Allah ya sabııır
OptimusPrime CansuMF Yıkamak geçirmez. Krem emilir. Hamileler,emziren anneler, bebekler ve çocuklar bu kremi kullanamaz. Üzgünüm. Sonuçları ne olduğu belirsizdir. Geçmiş olsun. Bu gece ağlar uyuyamaz ise bilinki bu krem kaynaklı.
OptimusPrime CansuMF Yakar camia çit. Umarım başka bir yan etki yaşamazsınız. Nefes almakta zorluk falan çektiğini görürseniz hemen gidin.