Kızlar bugün oğluma antibiyotik verdi doktor karın ağrısı ve ishal oldu bı sefer vermeme rağmen saati geldi ikinciye vermedim bende kullansam sütten yine ona aynısı oluyor normal mi acaba yeşil sulu kaka ve karın ağrısı oluyor şişlik nasıl ağlıyor yapınca susuyor kakasını 13aylik boğazda enfeksiyon çıktı dolven verdi bide dolven veriyorum ama antibiyotik vermedim napiyim😒🤔