Her gün mutlaka yoğurt yediriyorum,tarhana çorbası içiriyorum toz halini bile severek yer kızım.hastalandığında ilaçsız iyileşmesi, en büyük bağışıklılık güçlendirici erkendir.özellikle antibiyotik içmemesi.çünkü her antibiyotik de zararlı hücrelelerle beraber yararlı bağışıklılık hücreleri de ölür.bilemiyorum 20 aylık kızım, hasta olduğunda hiç hastanelik olmadık daha çok şükür.ateşi olur arada bir, onda da ateş düşürücüyi ölçüsünde veriririm,sora da düzelir,iyileşir yani çok şükür.Youtube de bir doktor var,geçen vidyosunu izledim,ilaçsız iyileşilen her hastalıkta,daha güçlü daha savaşan bir bağışıklılık diyordu.