Elisahafsa Kızlar ben 3 ay önce sezeryan oldum belden aşşayı uyuşturdular 3 aydır sırtım ağrıyor kimlerin başına geldi nasık kurtuldunuz bu illetten hamileyken bir kerw sırtım ağırmadı ya😭😭
Canss3535 Elisahafsa benimde aynı şekilde ağrıdı. Smdi 1 yaşına girecek hala ara ara ağrıyor. Hemen gecmiyormuş
MucizemiinAnnesiii Elisahafsa doktora gözüktün mü canım bende 4 kez denediler o iğneden uyuşmadı. Çok ağrı acı çektim doktora gittim kireçlenme olmuş dedi
Meovvmeovv Elisahafsa 5. Aydayım hala ağrıyor sırt üstü yatınca mahvoluyorum ama hafifledi sayılır eskiden tutulur yerimden kımıldayamazdım