Seren85 Merhaba.. ilk oğlum 12 aylıkken yürümüştü.. 14 aylık ama sadece tutunarak gidiyor.. sizde durumlar nasıl acaba?
Melisa66 Seren85 bizde 14 aylık olduk 10 aylık olduğumdan beri tutunarak yürüyor emekliyor tek elle tuttuğumdada yürüyor ama hala desteksiz yürümedi artık umudum kalmadı bizimki yürümeyecek sanırım
Beren01 Seren85 benim kzıım da 14 aylık yürümüyor tutunarak yürüyor yürümeye de niyeti yok galiba. 🤷♀️ ama çevreden neden yürümüyo tepkileri alınca ister istemez üzülüyorum
MucizeKalbim 15 aylık olmustu gec yürüdü. Bende dert etmiştim ama.dert etmeyin. Sağlık anlamında doktor kontrollerinde sorun yoksa yürümeyen bebek yok sonuçta 🤍
AliKuzey12 Melisa66 aynen bizimde aylaardır bu sekilde , 17 ayı doldurduk hala beklemedeyiz tek elimi tutmadan güvenemiyor
Yaseminuzunca Seren85 Benımkı 12 aylıkken emekledı 16 ayında yürüdü hıc yurumıcek sandık o kadar pesınde kostuk yurutemedık kendı ısteyınce yurudu