34 +4 de 2 nisanda doğdu bebeğim. Regliye göre doğması gereken günümüz 10 mayıstı. Bu ara bi haftadır geceleri çok sık uyanıyor. Ağlıyor. Mis gibi uyuyodu önceden kesintisiz 4-5 saat arada besliyordum yine uyuyordu geri. Ama 1-1.5 haftadır geceleri berbatız😩 Dönüyor ediyor. Başka yeni bi atraksiyonı yok henüz 😀 Ataktan mı bu gece çok uyanmalar sizce. Hesaplayan varsa ve aynı durumda olan bir anlatabilir mi 🥺