Pelineyy Kızlar oğlum 28 aylık suan cok benci. Herşey benim kafasını yasıyor anlasamamzlıklarıda coook fazla. Bu sebepten oyın gruplarına katılmayı düşünüyorum fakat bu tutumlarından cok korkuyorum. Sizce gitmelimiyiz?