30 aylık kızım aşırı sinirli yani artık mizacı böyleydi diyorum doğduğundan beri zaten huysuz bir bebekti 2yas sendromu filan derken git gide arttı bu huysuzluk hali herşeye ağlayarak elde etmeye çalışıyor ama öyle böyle bir ağlama değil sanarsin biri bu kızı dövüyor 😔 kendini yırtıyor resmen ağlamak için 😔artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım üstelik 9aylik ta kardeşi var kardeşi korkmaya başladı bu ağlamalardan 😔sakin kalmaya çalışıyorum ama çoğu zaman sinirlenip bende patliyorum artık bu 3yas sendromu mu oluyor ne zaman düzelecek acaba ya yoksa bir pedogog yardımı mi alsak?