Bayanlar merhaba ben doğum yapalı 5 ay oldu ama hala sezeryan dikişlerim iyileşmedi kuş gözü gibi iki yerde ufak açıklık var ve iltihap geliyordu az az 2 gündür kan geliyor devamlı kuru kalması için peçete koyuyorum oraya baktığımda az biraz kan gelmiş oluyor var mı benim gibi olan ne yapmam gerekiyor aile hekimime gittim bişey yok korkma dedi antibiyotik de bitirdim