Canss3535 biz de mamaya başladık 3 aydır maşallah atak yaptı
Ben 4 doktor gezdim en sonunda kafama yatan bir doktor çıktı benim oğlum da 3.100 doğdu 2.900 kaldı 1 Ay güzel kg aldi sonrası 400 350 vs. Bu doktor begenmedi bende sütüm az hocam mama versem olur mu dedim takviye yap dedi 11 aylik olcak