Merhaba arkadaşlar,
11 aylık kızım var. Emziriyorum ve ek gıda ile besliyorum kızımı. Emziriyorum diyorum, çünkü emzirdiğim için 7. Ayda regl olmaya başladım. Arada gecikmeler vs oldu tabi. Bu ay reglim çok pıhtılı gelmişti bana ve normalde en geç cuma günü bitmesi gerekiyordu. Reglim bitmesine rağmen Halen iç
çamaşırıma çıkan kahverengi lekeler oluyor. Benzer bi durum yaşayan oldu mu acaba? Sebebi ne olmuştu?