Bsraaakrs Adawwwa bizimde üst taraf böyle olmuş diş mi bilmiyorum yumuşak gibi geliyor ama elime anlamadım bende
Yenianne934 Adawwwa Değilmiş. Ben de doktora fotoğraf çekip atmıştım. Kendi kendine geçer önemli bir şey değil dedi.