150 tl aldığım bez 200 küsür olmuş ben şok napcaz bilmem valla iki haftada 50 tl zam mı olur ya hayret bir şey prima kullanıyordum ama bu sefer molfix aldık oda ucuz değildi yani Allahtan mama kullanmıyoruz onlarada şöyle bi göz attım da en ucuzu 200 den başlıyo