Kızlar 3 aylık bebeğim var 1-2 gündür uykuya dalarken ıh ıh ıh diyo böyle kendini kaldırıyo yana atıyo(uyuyoken) sonra derince nefesini toplayıp geri uykusuna devam ediyo. Sonra tekrar yine böyle hııı diye nefesini çekiyo boğulur gibi toplayınca geri nefesini topluyo. Ne oluyo anlamadım. Neden oluyo yardımcı olur musunuz bilen var mı?