queens Arkadaşlar kızım 20 aylık ve yiyecek içecek herşeyi yere atıp döküyor evde hadi tamamda dışardada yapıyor bıktım artık delircem bir daha vermicem diyorum yer içer umuduyla veriyorum bir iki yudum lokmadan sonra herşeyler yerde allah rızası için söyleyin ne yapmalıyım geçici mi bu süreç
1Yigit-emir1 queens 22 aylık oğlum aynen dediğiniz gibi diger oglumun bir tane dahi kirdgi tabak bardak olmamistir ama bu oglum yer icer yada masada bizler yemek yerken birden alır atar yere artk mika kullanıyorm
Rumeysa61 queens doktoranneninblogu instağram hesabında davranış diye bir bölüm var orda yararlı olcaktır bi bakın
Mom0008 Tepki vermeyin omun yerine başka çözüm üretin instagram da gülerjoy diye biri var ondan gördüm yere atıyordu oğlum yanına bi tabak verdim onları atmak yerine oraya koymaya başladı çok güzel bi eğitimci açıp izleyin sizde hersey pat diye olmuyor ana dökmesi azaldı bebeğimin 22 aylık bu arada
queens Mom0008 tabağa koyuyorum önce mama sndalyesine döküyor ordan yere atıyor bir tabak dha koymayıda denedim ya tabağı bana geri veriyor yda yere atıyr
Tubasahra queens Evde bardak ,tabak birakmadı.Ocak uzerinden ne varsa onu almaya calisiyor.Tezgah ustunde bi yerler de bardak ,tabak bulmasın.20 aylık 😢Sofra da 2 kasik yiyorsa 3. kasigi sofraya dokuyor bilerek ve isteyerek
Mom0008 queens oyuna çevirmeyi deneyin birde mesela aaa masaya kı koydun köfte var diyelim sayalım kaç tane varmış bunlar fare olsun ağzı mağara hadi ağzını aç mağaraya saklansınlar gibi eğlenceli hale getirmeyi deneyin
Tubasahra queens Allah yardımcın olsun.Valla çok zor benim de 4. bebem gecen ocak üzerinde kaynayan caydanlığı tuttu.Bide bana bakip guluyor elim ayağim titredi.Hiç korkusu da yok.