Ceyfer şuana kadar 4 kere uçakla yolculuk haptım bebegimle 4 ündede sadece en sonuncuda geçirdik çünkü geçirmek istemedigimizi belirttigimizde eşime tattırdılar bşberondaki mamasından içirttiler sonra mamadnda oarmagına alıp yemesni istesiler ondan aonra geçirdiler 4. De artık eşim bırak geçirsbler dedi😁 onxada ben telaş yapınca görevli hiçbi zararı yok mecburan bunu geçiriyoruz bebeklere zararı ols azaten burdan geçilmesni onaylamazlar gibisinden şeyler söylesi ve feçirldi 😊