Merhaba benim 4 buçuk aylık ikiz bebeklerim son 1 haftadır gece sürekli uyanır oldular. Yenidoğan dönemindeki gibi en fazla iki saatte bir uyanıyoruz ×2 olunca da gece 10 kez kalktigim oluyor. Beslenmeleri genelde anne sütü ve günde en fazla iki kez de mama olarak ilerliyorduk ve gece hiç mama vermiyordum. Acaba doymuyorlar mi? Siz nasıl yapıyorsunuz, gece mama vermeli miyim?