bilgekizinannesi Asla susturamıyorum korkunç bi acı çekiyor gibi sürekli inleyip ağlıyor aşı fobim oluştu artık o ağladıkça ben de ağlıyorum çok kötü geçiriyor neden böyle olur ki 😔😔