Bebeğim iki aylık uyumuyor gündüzleri yok denecek kadar uyku memede uyuyor yatağa koyunca ya uyanıyor ya da 15-20 dakika sonra uyanıyor sürekli ıkınıyor gece uykusunda da sürekli ıkınıyor kaka yapıyor gaz damlası olarak biogaia kullanıyorum poposuna da hametan mavi renk olan ve bepanthen kullanıyorum. 16 saat uyuması gerekmiş ama toplasan 8 saat uyuyor siz uyutmak İçin neler yapıyorsunuz. Artık ben de bittim uykusuzluktan bebeğim de :(