Kizim cok gazli bir bebekti 2 aylikken gündüzleri yuz ustu denedim baktim sıkıntı yok kafasını cok guzel kontrol edebiliyordu sagdan sola cevirirdi tasirdi kafasini sonra geceye geçmeye basladim o dönem rahat etmiştik faydasi oldu simdi 8 aylik ben yan koysam da kendisi yine döner yuz üstüne. Gündüzleri ķontrollu deneyin derim