Kızlar dün 22 aylık oldu kızım. İkili cümleler kuruyor, ama basit şeyler. Mesela anne ver, baba gel, anne aç bebek gel gibi. Ama baya bi kelimesi var. Nesneleri isimleriyle ister çağırır. Örneğin inciri gösterip incir der yada üzüm der. Neredeyse her dediğimizi tekrarlıyor söylüyor ağzı dolu yani. Ama tam açılma ne zaman oluyor acaba. Bir anda yürüme gibi açılıyor diyor herkes. Nasıl oluyor tecrübeli anneler bilgi verebilir mi :)