Aysimao geçmiş olsun. Alerji belirtisi olabilir ama büyük ihtimalle catlaktr. Sürekli bolca hametan sürün. Bebeğe zararlı mıdır bilmiyorum ama madacasol ile aynı içeriği sanırım, sağlık ocağı doktoru isilik için Fito isimli krem vermiş (kayınbabama yollamistim). Madacasol yara iyileştirmede çok iyi bı krem. Alamazsaniz çokça havalandırın, pamukla silip kurulayın , bezi kapatmadan önce hametan sürün.hava alırsa daha çabuk iyileşir.bor de kabız/ishal yapacak gıda vermeyin derim bir süre 🌸