Damla geliyorsa bitmemiştir. Pompayı bilmiyorum ama bebiş emerse psikolojik olarak geleceğini düşünüyorum. Bir de kesin süt gelecek,var diye düşünürseniz iyi olur. Beyin üretiyor ya. Bir de bestlak damla kullanın derim. Dereotu, bulgur,tahin. Olumlu düşünün. Henüz kesilmemis ki, talep bekliyor göğüs dolmak için. Pompa elle çekilen uygundur fiyatı, onla da deneyebilirsiniz. Psikolojik olarak gelecek deyin🌸🌸🌸🌸